Välkommen till familjen ;)

hejsan alla :) tänkte bara upplysa er om att det inte kommer att bli en lika flitigt uppdatering på bloggen när jag har börjat om skolan igen ;) bara så ni inte blir besvikna sen.
menmen, idag har jag varit med tina =D jag vaknade halv 12, pappa väckte mig ;( då blev jag lite arg men sen så drygade jag ett tag innan jag duschade, efter det så blev det lunch :) sen kom tina med 2-bussen och vi sjöng singstar, jag vann såklart hela tiden ;) hehehe *nervöst skratt* ;D sen åt vi tacos och sen for vi till gympan med typ hela min familj. först spelade vi pingis, sen basket (7-up) och sist lite av varje ;) sen for tina hem och jag också ;) sedan dess har jag typ suttit och drygat i mitt rum, jag och elin såg en jättebra film som hette "Välkommen till familjen". någon mer som såg den? ;) bl.a. Luke Wilson och Sarah Jessica Parker var med i den ;) om ni inte vet vilka de är så, Luke är en JÄTTESNYGG(!!) kille, och Sarah Jessica Parker är tjejen som är med i "Sex and the city", hon med krulligt hår :) menmen, den var rolig och allmånt bra :) annars har inte mycket hänt, bara 2 dagar kvar till julafton nu, längtar fortfarande inte så överdrivet ;)
hejdå allihopa, nu ska jag se på tv en stund till och skriva lite på andra bloggen, läs den ;)

Musiktips: "All I need" - Mat Kearney

 Sarah Jessica Parker är tjejen i mitten och Luke Wilson är på bilden uppe i vänster hörn ;) många kanske känner igen Rachel McAdams till vänster om Sarah Jessica Parker ;)

Kommentarer
Postat av: EMa

EVELINA DU HAR SÄMST SMAK NÄR DET GÄLLER KILLAR(vissa iaf)!!!!!!!! LUKE ÄR INTE SNYGG :O (ser smått förjävli ut enligt mig!!!!)

2009-12-23 @ 15:07:14
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0