New Moon = bättre

lyssna, nu är det bara 3 dagar kvar till julafton! yeay!! =D=D och 18 dagar kvar av jullovet ;) I feel good, nananananana, I know that's it's christmas, nanananananana :D min åsikt om julen, även om jag inte riktigt längtar till julafton.. mina kusiner kommer, men jag är typ inte med de så mycket. så det blir väl typ att spela dator eller läsa, inte så jätteskoj :S
jag har slagit ett rekord idag, jag vaknade kvart över 1 ;) så länge har jag typ aldrig sovit förut :D men då var jag vaken till halv 4 igår natt också så... men jag var uppe och såg "New Moon" så länge, och vet nu vad? den var mycket bättre än ettan, alltså "Twilight" ;) så den var inte direkt en besvikelse, fast jag hade inte text så vissa saker var lite svårförstådda :) men allt som allt så var de en bra film =) det fanns ett jätteroligt citat i den som jag ska skriva ;) "Never trust a vampire, trust me." det kanske inte låter så roligt men det är Edward som säger det och han är en vampyr ;) eller så var det bara jag som tyckte att det var roligt, jag satt och skrattade åt det klockan tre i natt :) 
idag har jag inte gjort någonting, jag har fortfarande pyamas på mig ;) just nu sitter jag och ser på "One Tree Hill" :P det är rätt så bra, jag gillar typ de gamla avsnitten :) sen ska jag väl läsa eller nåt, just nu läser jag Skuggan, en jättebra fantasy-bok, den andra i serien. det är fyra böcker i serien och de är faktiskt bra =) iaf tycker jag det, men då är jag Sandfors största fantasy-nörd ;D

men det var nog allt jag hade att säga just nu, jag uppdaterade ju faktiskt igår också =P så... hejdå! =)

Musiktips: "Old Irish Blessing" - Teresa Jennings

 Bara en poster för New Moon :)

 Som sagt, andra boken i serien ;) de andra heter Magi, Alkemisten och Sökandet :)


Kommentarer
Postat av: tina:)

HAHA jagvet visst är den filmen bra ?=) jag älskar new moon :) öjj förresten kan du skicka den via msn elr nått för jag skulle vilja ha den ;D puss

2009-12-21 @ 18:43:01
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: amanda

SV:då får det bli så! &tack:)

2009-12-22 @ 12:37:13
URL: http://aviis.blogg.se/
Postat av: EMa

asså jag tycker inte att new moon var så himla bra! jg blev besviken helt enkelt! alldeles för mycket specialefekter och för lite jacob :]

2009-12-22 @ 15:13:20
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: Linnea ♥

Grymt bra film! ^.^

Mysig blogg btw! :3

2009-12-28 @ 18:47:47
URL: http://engblomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0