Ännu en dos av acciverda

Det var jättekul igår ;) vi for till siretorp som jag berättade lite om i förra inlägget :) från början var det jag, nisse, robin, markus, johanna, madde, thea, lizz, tina, erik och vickis =) vi spelade spel, alias ;P sen for lizz, madde, thea och johanna hem, för de skulle inte sova över. när de for så fortsatte vi att spela och sen så såg vi en film, "Dangerous Water". Den handlar om hajar, men är inte så seriös :) sen pratade vi om massa saker och byggde en koja tills klockan var fyra på morgonen =D då såg vi på "Ice Age" och då var alla trötta så vi skrattade åt allt ;) markus och vickis somnade ganska fort, sen somnade då jag vid halv fem :) klockan tio vaknade jag av att vickis mamma ringde till vickis och sa att hon stod utanför. så vickis plockade ihop sina saker och sen for hon hem ;) vi andra låg och sov eller halvsov till halv elva, då kom albin och lovisa ;) de skulle kolla om vi var vakna osv, men efter en halvtimme så for de hem igen. sen så städade vi och så for alla hem ;) 
sen så skulle tydligen vi fara till boliden och lyssna på julens sånger... kul... och inte nog med det, efteråt så skulle vi till mammas kompisar och tråka länge. så jag vägrade och jag och min mamma hade värsta stora bråket :S hon avslutade med: "Jag vill aldrig mer se dig!" och sen så for de. så nu är jag typ ensam hemma och längtar inte tills de kommer hem igen :( jag är bara jävligt less på att de försöker tvinga mig med på saker ;S

Musiktips: "Fix you" - Coldplay

Kommentarer
Postat av: tina

det var faktiskt ganska kul igår ;) .. inte roligt att föräldrar alltid ska tvinga en nånstans ;S typ imorrn ksk jag ska till mormor men jag känner för en slappdag(tisdag) .. finns här om du vill hitta på nått elr prata;) hehe imorrn kan du rädda mej .. HEHE .<3<3puss

2009-12-20 @ 23:39:29
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: EMa

synd att jag inte var där det lät som en rolig kväll! jag känner igen mig i det där med att dom vill bestämma över en.. det suger lite smått..

kung låt det dära :D

2009-12-21 @ 13:19:18
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0