Filmmissbrukare

Sitter nu här vid datorn hos Vickis;) idag har jag, vickis och tina badat och solat =) vi väntar just nu på att våran middag ska bli klar :) igår var det meningen att vi skulle tälta på högholmen men det gick åt helvete ;S vi fick oss nämligen inte upp på ön, så till slut for vi hem till vickis igen, och sov i hennes rum :) då såg vi på she's the man och åt chips med dipp =P

hej nu är det tina som skriver hehe :D jag tänkte bara säga hej :D:D:D:D nu ska evelina få skriva igen ;D hon komme nyss och skrämde mej ;D hahahje då :*

Hej nu är det evve igen =D vickis behövde bara lite hjälp med korven nyss :) (vi ska äta korv och spaghetti) =) ikväll ska vi typ ha filmkväll igen hos vickis, för tredje kvällen i rad ;) vi är typ filmmissbrukare:P nu är det endast 20 dagar kvar tills jag fyller år, längtar som bara den ;) menmen, vi syns! :*

musiktips: "Dirty Diana" - Michael Jackson  


Kommentarer
Postat av: €mma

jag kan hjälpa dig med bloggen sen! det är en hemlis men bara för att det är du så ska jag hjälpa dig:D puss<33

2009-08-06 @ 18:10:20
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: tiiinet

hej ;D javet vi är verkligen filmmissbrukare :* hahah roligt att du börjar skriva på din blogg nu ;D ahahah men tänkte bara titta in :*



puss

2009-08-06 @ 23:40:08
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej förresten glöm inte att titta in i min blogg heller :D och kommentera gärnA :*



HAREBRA

2009-08-06 @ 23:42:05
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0