A long time ago...

förlåt, men jag har faktiskt varit upptagen ;) det är inte mitt fel att skolan börjar om, och då har man faktiskt inte tid att blogga :) men jag gör ju det nu =D
jaja, i helgen har jag inte gjort någonting alls =) bara chillat och suttit vid datorn. jag har hittat tusentals roliga grejer på youtube=) t.ex... sök på "Stupid Mario Brothers", jag vet det är jättetöntigt men jag tycker att det är jätteroligt att se ;) men nu ska vi prata lite om skolan. i 8:an var jag oftast i samma grupp som robin och thim när det var smågrupper men i år verkar det bli nisse och christer istället ;) bara killar, vad är det här för något? :O
men iallafall, både på svenska och musiken är jag med de. i svenskan är även albin med och i musiken är thea med =)
vi har fått veta att vecka 39 så är det prao, 9b ska ha vecka 40 ;) hur som helst, jag och tina for till bokia och frågade om vi fick praoa där, då var vi tvungna att skriva ett brev så då gjorde vi det och sen så skulle de höra av sig. för ett par dar sen så fick jag veta av tina att bara en av oss fick praoplatsen och då blev det jag. så jag ska vara där, det ska nog bli roligt ;) kanske. jag hoppas att jag får en gratis bok i slutet av praoen som tack för min fantastiska hjälp men jag tvivlar starkt på det :)
nu har jag dock inget mer att berätta så jag hör väl av mig när jag har det istället, vad sägs om den va? :) HAHA

Musiktips: "The Vicodin Song" - Terra Naomi <--- MÅSTE HÖRAS! den är jättebra, bästa jag hört på länge! ;P gå in på youtube och hör den :)

Kommentarer
Postat av: duveten som börjar på t och slutar på ina

äntligen en uppdatering ! jag uppdaterrar varje dag och väntar på att du ska börja med det HAHHAHAHHAHAHAH XD (vet inte vad som är så roligt) hehe menmen varsegos för praoplatssen ? heeheh näe jag skämta ba heheheheh ehehhehhehehhehhehehehehheeehhheeheheheheeheheh nu är jag lite trött hära hahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhha XD XDXDXDXDXD godnatt pusspåre :*

2009-08-30 @ 22:52:46
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0