9 dagar kvar...

Eftersom jag inte har gjort nåt idag så kommer det här inlägget att handla om gårdagen mest ;) på kvällen så kom vickis och tina till sandfors och skulle spela brännboll med några ;) de ringde mig så jag följde med(alla tre cyklade) =) när vi kom fram till fotbollsplanen så hade typ de redan spelat färsigt så vi vände om igen och for hem till mig;) sen for vi nästa direkt till markus istället och spelade poker(texas hold'em) ;) där var även robin, albin, martin, teddy, maja, nisse och markus antagligen. Jag och tina fick vara i samma lag och jag kan bara säga att vi ägde ut dom totalt! :D vi skulle ha vunnit, men markus vann typ just och pass. Vi hade ett ess och en sexa och han hade ett ess och en nia, surt värre men vi hade typ ändå tänkt fara då =)
vi bestämde oss för att fara till vickis alla tre och sova över där :) så vi cyklade ända till henne och det var typ jobbigt =) men det är dock mycket värre att göra det på dagen, på kvällen(eller natt då, den var ju faktisk 23.00) är det ju iaf kallt och typ skönt :) fast det var ändå lite för kallt... hursomhelst, vi kom fram levande till vickis och gick genast imonhus, såklart =) sen så åt vi hallonpaj med vaniljsås ;P efter det satte vi oss i hennes rum och var inne på msn och facebook :P då bestämde vi med robin att vi typ skulle fara på bio på måndag, och det blir typ ;D 
efter några timmar med datorn så såg vi en film(tinas), Awake, den var väldigt bra, om än lite äcklig ibland ;) sen så pratade vi en stund innan vi såg en annan film, Van the man, som också var väldigt bra =)
efter den så såg vi lite på tv innan jag typ dog av trötthet (klockan var ju faktisk sju på morgonen då, visa lite nåd folket) så jag gick och la mig i vickis säng och somnade.
Jag hade ställt väckaren på kvart i tio men jag tryckte bara på snooze och somnade om ;) men jag gick iallafall upp tio och cyklade hem :) fast det regnade och jag hade ingen jacka så jag fick låna gunillas(vickis mamma) =) 
sen så kom jag hem och åt frukost, det var bara jag och mamma hemma eftersom de andra var på fotbollscup i mjödvattnet =) jag somnade iallafall i soffan efter frukosten och vaknade utsvulten halv 2 ;) då åt jag hamburgare, mamma åt västerbottenostpaj(usch!) :S that's all, wow! =) nu blev det ett långt inlägg, eller hur? =) jag är typ lite stolt ;)

Musiktips: "Lost" - Anouk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0