5 dagar kvar...

Förlåt så hemskt mycket att jag inte har skrivit förut, men ja jag har helt enkelt inte orkat ;) Här kommer nu en redovisning för vad jag har gjort de senaste dagarna :)

Måndag
Jag for till stan med 4-bussen ;) det var jag, robin, albin och tina i bussen. Sen när vi kom fram till stan så for vi till dallas för att vänta på vickis. Hon skulle ta en buss från anderstorp för hon var hos sin mormor. Men då dröjde det så länge innan hon kom så vi beställde mat och började äta. Albin åt en fileo, robin ett miniskrov och jag & tina tog varsin stor pommestallrik med en stor smältost :P mumms!
Sedan gick jag och tina till hemmakväll medans killarna for till team sportia. efter det gick vi direkt till bion och hämtade ut biljetterna till bion, vi skulle se Sommaren med Göran. :) efter det stack killarna åt ett håll och jag och tina gick för att möta vickis, tillsammans for vi sedan till cubus och shoppade lite. sen gick vi runt på stan lite innan vi for till ica för att köpa godis med albin och robin =) sen for vi ner till älven och matade ankorna med godis ;) sen gick vi runt lite till innan vi for till bion. Där köpte vi popcorn och lite mer innan det blev dags för filmen. Den var väldigt bra och rolig, här kommer ett exempel:
"Nu presenterar jag för första gången för er, Alexander Ahl(uttalas al) och Anne Ahl."
Det verkar ju inte så roligt men jag ska förklara, btw det var i slutet av ett bröllop och det är prästen som säger det ;) för att det ska bli roligt så måste ni själva läsa det högt; ledtråd: tjejens namn ;) ni måste kommentera om ni inte fattar ;)
iallafall, när filmen var slut åkte vi hem med albins pappa och sen så fick tina och vickis vänta på skjuts hemma hos mig=)

Tisdag
På tisdagen hände det absolut ingenting!

Onsdag
Jag for till stan med pappa, mamma och elin. Vi släppte av mamma på sjukhuset(hon skulle kolla knäet) och sen for vi till biblioteket, jag lånade 15 böcker och lämnade tillbaka 29 st;) efter det for vi till e-son för att titta på en moppehjälm till mig ;) men vi hittade inte och inte heller på utterströms fanns det någon snygg!
sen for vi till expert och tittade på bärbara datorer, jag ska ju få en när jag fyller år ;) vi hittade en som vi typ ska köpa, en 17- tums compaq:) sen for vi till onoff och kollade men hittade ingen bättre. efter det handlade vi lite mat på ica-maxi och åt mjukglass :P sen hämtade vi upp mamma och for hem igen ;) kort sagt: en ganska hyfsad dag =D

Torsdag
Idag alltså :P jag vaknade typ tio, åt frukost och for sen till vickis ;) där så läste vi lite noveller åt kladdkaka och egentligen skulle vickis typ smörja in några hästsaker åt hennes pappa men det var svinkallt i källaren och det var där hon skulle göra det så vi bestämde oss för att strunta i det :P sen gick vi upp igen och tog på oss tofflor för att vii typ frös jättemycket om fötterna;D sen spelade vi dataspel, men vilket spel vi spelade, den hemligheten ska nog få följa mig i graven ;) haha, men nu är jag då hemma igen och snart ska vickis komma till mig istället :D så... ja det finns nog inget mer att säga än: so long!

Musiktips: "Should've said no" - Taylor Swift

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA det där var ju.. hmm anorlunda :D men jätte roligt :P

2009-08-20 @ 21:33:10
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: Evve

Javet :)

2009-08-21 @ 18:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0