4 dagar kvar...

Det blev lite ändrade planer igår, se förra inlägget först ;) egentligen var det ju tänkt att Vickis skulle komma till mig och se film men det blev dock tvärtom, jag for till henne ;) vi spelade lite mer spel på datorn och sen så såg vi lite på tv =) efter det så gick vi och la oss för då var klockan typ 2 så. men vi vaknade iaf vi halv elva och så steg vi upp nästan direkt ;) sen åt vi frukost(nudlar)  ;) sen spelade vi lite till och sen gick vi ut för första gången på dan och typ satt och pratade =) det gjorde vi ett tag och sen gjorde vi lite plättar :D sen skulle jag fara hem och ja, här är jag nu ;)
 
vickis ska strax komma och då ska vi typ se någon bra film, antagligen =D menmen, det blir nog kul, annars har jag nog inget mer att säga just nu =) det här blev ett kort inlägg, javet :)
ciao!

Musiktips: "Falling slowly" - Glen Hansard & Marketa Irglova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0