16 dagar kvar...

byske är faktiskt roligare än man tror, eller i alla fall när man är på det tempererade utebadet! ;D jag har varit där typ 4 gånger i sommar och ja, det har varit kul ;) jag och mina syskon har haft tävlingar osv och typ simmat med simfötter och simglasögon =) dessutom så blir man ju så brun... ;) 
igår var vi på kalas hos mina kusiner, det var ganska kul. vi for till nåt badställe på mobacken och badade :) 
mamma frågade om jag ville ha en mobil eller en bärbar dator när jag fyller år. jag sa såklart en dator och vi ska typ fara till stan nån dag framöver och kolla på nån :) I can't wait...
vår dator laggade typ fast för ett tag sen och började först fungera igår så jag har faktiskt ett giltigt skäl till varför jag inte har skrivit på ett tag ;)
jag var ganska mycket med vickis och tina förra veckan, vi badade och hade filmkväll bland annat =) nån dag var vi inne på hm.se och det slutade med att vi beställde varsin cardigan och tina & vickis beställde varsin väska :D en lyckad beställning i alla fall ;) men det var väl allt jag hade att berätta för den hära gången =)   

musiktips: "Beauty from pain" - Superchick 

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: javet jag är typ dykar amanda nu liksom;$



2009-08-09 @ 19:13:01
URL: http://avikmaan.blogg.se/
Postat av: €mma

2009-08-11 @ 19:44:29
URL: http://emmaahaggman.blogg.se/
Postat av: €mma

hoppsan!! det förra blev fel :P ahha råkade spara innan jag hade skrivit min komentar så här kommer den: jag vill också ha en dator.. fast jag har pengar så jag ska typ köpa en snart! :D längtar som fan tills jag får den!

2009-08-11 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0