13 dagar kvar...

Imorse vaknade jag typ 8 av att Lukas(min minsta lillebrorsa) kom in i mitt rum och frågade om jag ville ha frukost. Det hade i och för sig varit ganska gulligt om det hade hänt 2 timmar senare men då var jag enbart irriterad. Jag slängde ut mig ett trött "försvinn" och försökte somna om. Men det gick såklart inte:S så jag steg upp och åt frukost i alla fall. Sen ar jag typ bara suttit framför datorn och hört på musik eftersom jag är ensam hemma. Det var meningen att jag skulle med 2 - bussen till stan och shoppa med Emma. Men då skulle jag typ bara ha hunnit gå på stan i 2 och en halv timme så det får bli nån annan gång i veckan ;) menmen, annars har det inte hänt något speciellt på senaste tiden =) jag skrev egentligen bara nu för att tina inte ska kunna säga att jag aldrig uppdaterar min blogg ;) aja, see ya later!

Musiktips: "Open up your eyes" - Jeremy Camp 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0