11 dagar kvar...

Idag vaknade jag 8 imorse, då hade jag sovit ungefär 5 timmar eftersom jag kom hem från Vickis vid 3 ;) Jag tog 20 över 10 bussen till stan och mötte Emma(det var bestämt, of course) =P vi shoppade ungefär tills klockan var 1, jag köpte en t-shirt, en JÄTTESNYGG shorta(blå och svart- rutig) och lite mer ;) sen for vi och åt på dallas, yummy :D 

efter det lite mer shopping och sen gjorde vi vårat största misstag: vi gick till biblioteket! :O :O jag vet inte vad jag tänkte som ens föreslog det! i alla fall, inte helt oväntat så hade jag med mig en massa böcker när vi kom ut därifrån och ja, det var ju ganska tungt då! :S 

eftersom vi typ hade varit överallt efter det så orkade vi inte gå så mycket längre, så vi tog typ första bästa buss hem :) emma och hennes lillasyster sanna tog bussen till boliden och jag tog den till jörn... fast jag hoppade antagligen av vid sandfors för er som nu trodde att jag åkte ända till jörn ;) menmen, det var ju tänkt att jag, tina och vickis skulle sova över hos vickis, eller sova och sova... hur som helst, det gick tydligen inte för thea skulle komma till tina ;) så det blir kanske på söndag istället :)

snart ska typ vickis komma förbi med min cardigan, jippi!! :D :D hon har typ varit i stan och de skulle hämta paketet(beställningen) i kåge på vägen hem och hon kommer typ hur som helst =) annars inget nytt men jag tycker ändå att jag har skrivit ganska mycket nu :] bye!

Musiktips: "Bittersweet" - Within Temptation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0