0 dagar kvar...

Nu undrar säkert några av er vad jag har räknat ner till och vissa har kanske räknat ut att vad det än är så är det idag det ska ske ;) iallafall idag är det min födelsedag =D =D =D
det är det jag har räknat ner till :) ja, hursomhelst, jag fick ett regnställ för 900 kronor, javet onödigt! :O O en sorts sak som man kan ha en bärbar dator på utan att bli steril(fråga inte ens), och antagligen en dator :D det blev en 17-tums compaq ;P 
på skolan sjöngs det :S tack vare albin blev det i aulan! han ska få! aja, vi hade iallafall ganska tråkigt på förmiddagen. eftersom att vi inte har några scheman än (de är inte klara) så gör vi typ en massa skitsaker istället, idag tillbringade vi t.ex. 3 timmar med att lyssna på när thea och rickard pratade om en massa konstiga och totalt obegripliga saker :S men på eftermiddagen gick det hett till...
vi skulle nämligen vara vid sidtjärn och spela brännboll, jag vet vad ni tänker: "I den här värmen, är de inte kloka?!" och det kan jag förstå men, mina kära vänner, det var inte jag som röstade för det. men sen så var jag och tina kyliga... vi hoppade i sidtjärn(nån sorts damm typ) med kläder på!!! :O och sen så hade vi typ inga andra kläder att ha på sig så ja, vi var typ blöta när vi satt i bussen osv ;) menmen, här kommer lite bilder på mina "presenter", blöm inte att kolla musiktipset i slutet också :) :)

 min kära dator :D :D

 så här ser den ut på utsidan ;)

 den dära konstiga saken som man ska ha datorn på när man har den i knäet!

 mitt dyra, onödiga regnställ ;)

 prinsesstårtan som jag fick imorse =D

 det blev pizza till lunch, yummy :P

 något okänt föremål som såg coolt ut på bild ;)

sist men inte minst...
Musiktips: "Whiskey lullaby" - Brad Paisley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0